A nagyon sikeres vállalkozók titka a részletekben rejlik
Egy kisvállalkozó sokszor belefut olyan problémákba, hogy az alkalmazottja túl sokszor beteg, nem éri meg őt foglalkoztatni. Gyakran előfordul, hogy a cégben rossz a közérzete mindenkinek, ami kihat a munkára és az eredményre. Van ellenszer ezek ellen?
Két látszólag különböző probléma...
"Ha az alkalmazottam több, mint három hétig van egy évben betegszabadságon, akkor az komoly anyagi terhet jelent a számomra!" – írta nevének elhallgatását kérve egyik vállalkozó partnerünk. Tudta, hogy a partnereink szerint a legtöbb betegség forrás a cégben légúti eredetű?
"Az irodában mindenki olyan mogorva és hiába megyünk csapatépítésre, hiába fordítunk erőforrást a motiválásra, tréningekre, valamiért ezen nem tudtunk változtatni idáig" – mesélte egy másik, 9 fős vállalkozás vezetője nemrég nekünk.
De mi köze a légúti betegségeknek a közérzethez?
Egy cég életében időnként fontos döntéseket kell hozni azért, hogy a cég újabb és újabb szinteket tudjon lépni akár humánerőforrás, akár profit növelés, akár csapatépítés tekintetében. Erre léteznek tréningek, szolgáltatók, akik segítenek, de van valami, ami mindig körüllengi a céget és a munkatársakat akkor is, amikor senki sem gondol rá!
A titok a levegőben van!
Mit gondol, hányszor vesz levegőt a cég összes tagja munkaidőben?
Egy ember percenként átlagosan 16 alkalommal vesz levegőt, ez egy 10 fős cég életében azt jelenti, hogy egy munkanap során 76 800 lélegzetvétel történik az irodában.
Mivel egy ember átlagosan fél liternyi levegőt lélegez be egy lélegzetvétel során, így az egész cég naponta 38 400 liter levegőt cserél ki.
Figyel Ön arra, hogy munkatársai milyen minőségű levegőt lélegeznek be?
A cégvezetők 99,9%-ának eszébe sem jut erre figyelni még akkor sem, ha egészségtudatos cégről van szó. Előbb figyelünk az egészséges ebéd ellátásra, a céges közös mozgás megteremtésére, de arra, hogy a levegő minőségét vizsgáljuk és javítsuk csak olyan cégekben figyelnek, ahol előírás ennek a figyelése.
Tények tél előtt
Ön bizonyára áldoz pénzt az iroda fűtésére, de azt talán még nem figyelte meg, hogy a fűtés szezonban ritkábban szellőztetnek az irodában a kollégák, emiatt és a melegtől sokkal szárazabb a levegő a munkahelyiségekben. A száraz levegő belélegzése növeli a különböző légúti betegségek kockázatát, hiszen kiszárítja a nyálkahártyát, amely a baktériumok, vírusok nagy részét elpusztítaná, ha nincs vele probléma.
A száraz levegő ráadásul kihat a közérzetre is: ha nem éri el a helyiség szintje az optimális páratartalmat, amelyben tartózkodunk, akkor fáradékonyabbak, ingerültebbek leszünk, ráadásul kevésbé fogunk tudni fókuszálni az előttünk álló feladatokra!
A megoldás
Gondolja végig: a fentiek tükrében egy cégnek érdemes, sőt nagyon megéri beszerezni és működtetni párásító és légtisztító készüléket az irodában, hiszen várhatóan kevesebb lesz a beteg alkalmazott és javulhat a közérzetük! Főleg, ha életük közel egyharmadát a munkahelyükön töltik!
Egy párásító nem luxus eszköz!
Párásító berendezés használata segít az iroda levegőjének nedvességtartalmát optimális szinten tartani, ezáltal jobban megvédheti saját és munkatársai egészségét, megelőzhet vele egy csomó bajt, betegséget és a javuló közérzet által a munkateljesítményükre is jó hatással lesz.
Egy hatékony irodai párásító berendezés akár már 50.000 Forinttól elérhető az egészséges légkör szakértőjénél, a Bonair BG Kft-nél.
Nézzen szét a bonairshop webáruházban ide kattintva! Szerezzen ezzel hatékonyabb téli hónapokat a cégében!
Kattintson ide és válasszon párásító kinálatunkból
vagy
BONECO P500
Légtisztító HEPA szűrős
Digitális kijelző
Automatikus működés
Légszennyezettség érzékelő
Auto és éjszakai üzemmód
Ultracsendes ventilátor
Aromaterápia
295m3/h CADR
BONECO P340
Légtisztító HEPA szűrős
Ionizátor
Filter csere figyelmeztetés
Automatikus működés
Légszennyezettség érzékelő