Legyen egy jól működő, lelkes csapat tagja!

Változatos munkát végezne és gyakorlott az anyaggazdálkodás, raktárkezelés, csomagolás terén?
Cégünk új raktáros-anyaggazdálkodó, logisztikus munkatársát keressük, s talán az Ön személyében!
Ismerje meg az állással kapcsolatos leírásunkat, akár férfi, akár nő. Még ha nem is túl nőies ez a pálya, mégis tág körben vonzó lehet, s mindkét nem ügyesen helytállhat.

Cégünk, a Bonair BG kft - mint immáron több mint két évtizede működő elektromos háztartási cikk nagy-és kiskereskedelmi mikrovállalkozás- keresi lelkes munkatársát

logisztikai ügyintéző, anyaggazdálkodó, raktáros munkakörbe.

  • Szeretne egy olyan munkahelyet, ahol csak hétköznap kell dolgozni?
  • Szereti leginkább saját maga beosztani az idejét, ne folyamatosan mások mondják meg, hogy mikor mit csináljon, s nagyfokú képessége van a felelősségteljes, önálló munkavégzésre?
  • Jó a memóriája: cikkszámokra, dobozméretekre, készletadatokra igazán fogékony?
  • A számítógépes munka: levelezés, táblázatkezelés, ügyviteli szoftver kezelés is kb. annyira könnyen elvégezhető munka, mint áruk dobozolása, feladása?

Vannak már referenciái raktár kezelésével kapcsolatosan, illetve megbízhatóságáról?
Szívesen váltana most munkahelyet?
Kellemes munkakörülmények között szeretné új kihívásokkal teli, változatos munkáját végezni?

Hú, mennyi kérdés....
S mindegyikre IGEN-nel válaszolt??
Akkor még ma jelentkezzen cégünkhöz,
mert lehet, hogy Ön az, akit keresünk!

Munkatársunknak a következő feladatokat kell ellátnia:

  • import árukhoz fuvarszervezés
  • áruk átvétele, bevételezése,
  • bejövő áruk kellékanyagokkal történő ellátása (használati utasítás, forgalmazói matrica, stb)
  • két raktárban az árutárolás kezelése, árumozgatás
  • kiskereskedelmi üzlet készleteinek napi utántöltése
  • árufeladások naponta (csomagolással)
  • szükséges csomagolóanyagok beszerzése
  • GLS Connect használata
  • havonta néhányszor áru kiszállítása
  • beszerzések kapcsán vagy raktárak közötti árumozgatás miatt áruszállítás (jogosítvánnyal rendelkezik, gyakorlott autóvezetésben, dobozos kisteherautónkkal ügyesen, megbízhatóan közlekedik)
  • készletek figyelemmel követése, beszerző felé jelentése
  • beszerzések egyeztetése
  • visszáruk átvizsgálása, kezelése
  • nagykereskedelmi áru rendelések visszaigazolása emailben kapcsolódó szállítólevél kezelés, számlázás
  • negyedéves, éves leltározás, anyagi felelősség vállalással

Munkaidő: hétköznap 8.30 – 17.00

Mit kínálunk a fenti feladatokért cserébe?

  • Bp. X. kerületi igényes munkahelyet
  • családias, magyar tulajdonú vállalkozási hátteret
  • támogató, együttműködő munkatársi csapatot
  • munkahelyi edzőterem: akár testedzésként is be lehet számítani néha a munka fizikai részét
  • képzési lehetőségeket
  • teljesítményétől, mérőszámaitól függő juttatások
  • jutalom lehetőségek

Munkakezdés: részünkről azonnal lehetséges

1 próbanapot (fél napot) kérünk

+ Info: Eddig kolléganő látta el a feladatokat precízen, ügyesen. Tehát nem feltétlenül
férfias munkakörről van szó, hajrá lányok (is), itt egy lehetőség, ha vonz ez a feladat!

Jelentkezzen!
allas@bonair.hu email címen
Önéletrajzát, motivációs levelét küldje el ide, bérezési igényét is feltüntetve.

 

 Személyes átvétel A kiválasztott terméket bemutatótermünkben munkanapokon 9-17 óráig átveheti.
Bemutatótermünkben a teljes választékunk megtekinthető és megvásárolható.
Rendelését a helyszínen még módosíthatja vagy kiegészítheti

 Házhozszállítás A megrendelést követően Munkatársunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot a pontos szállítás nap egyeztetése végett.
Magyarország egész területén házhoz szállítjuk Önnek a megrendelt terméket.

A kiszállítást a GLS futárszolgálat munkanapokon 8-17 óráig végzi, előzetes telefonos egyeztetés nélkül.

Kérjük, olyan címet adjon meg a szállítási adatoknál, ahol napközben Ön vagy meghatalmazottja (pl. ismerős, rokon, munkahely) át tudja venni a küldeményt.

Budapesten lehetőség van konkrét Időpontra szállítást kérni: egy tetszőleges két órás idő intervallumot adhat meg 8 és 17óra között!! pl: 8-10 vagy 13-16ig.

A szolgáltatás díja: + 3800Ft

A Karácsonyt megelőző időszakban a futárok leterheltsége miatt ezt a szolgáltatás nem tudjuk garantálni.

Szállítás határidő: a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül.

Amennyiben a kiszállítással kapcsolatosan speciális igényei vannak (átvétel helye, átvevő személye, átvétel ideje), kérjük azt a megrendelésében a megjegyzés rovatban jelezze!

 KP fizetés Ha személyesen szeretné átvenni a megrendelt terméket bemutatótermünkben, ott fizethet készpénzzel.
Ha otthonában szeretne fizetni, akkor válassza a házhozszállítást és az utánvétes fizetést.
Ekkor a futárnak kell fizetni a csomag átvételekor.

 Bankkártyás fizetés Ön kényelmesen fizethet Bankkártyával. A fizetési tranzakció a CIB Bank biztonságos oldalán történik. A megrendelés beérkezését követően (munkanapokon 9-17-óra között) kollégánk telefonon visszaigazolja Önnek a megrendelést és egyezteti a kiszállítás pontos napját.

 Utánvét Fizessen kényelmesen otthonában. A megrendelt terméket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz Önnek. Fizetni csomag átvételekor a futárnak kell készpénzben. Számlát a csomagoláson kívül a szállítólevél alatt találja meg vagy pedig postai úton küldjük.

 Előre utalás A legkényelmesebb megoldás nem kell készpénzt tartania magánál, nincs szükség bankkártyára.

Válassza az előre utalást és a megrendelést követően kapott díjbekérőn lévő bankszámlaszámra utalja át a megrendelés összegét. Amint pénz megérkezett a számlánkra máris telefonálunk Önnek, és átveheti a megrendelt terméket az Ön által választott átvételi módon.