Értékesítési asszisztens

Kereskedelmi ügyintéző, értékesítési asszisztens kollégánkat várjuk

Szívesen és jól kommunikál szóban? Gyakorlott a rendelések feldolgozásában, készletnyilvántartó program kezelésében és számlázásban? Van némi rálátása az online marketingre?

Akkor mielőbb a Bonair-nél a helye!

Keressük KERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐ /ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS/

munkatársunkat, aki elsődlegesen az online megkeresések, rendelések feldolgozásával foglalkozik, rendszeresen figyelemmel követi az online felületeinket, korrigálja,
s a kiskereskedelmi üzletben helytálló termék és áru-és árkihelyezésért, rendért felel.
Amennyiben Ön egészségtudatos, s az alábbi feladatok elvégzésére képes, affinitást érez, úgy feltétlenül jelentkezzen munkatársunknak!

A kereskedelmi ügyintéző értékesítési asszisztens/ munkatársunk FELADATAI:

  • Az online rendelések feldolgozása (ügyfelek felhívása, információk rögzítése, számlázás)
  • Online felületeink rendszeres ellenőrzése, változtatási javaslattétel
  • Árak ellenőrzése, helytálló árak biztosítása online és a kisker üzletben
  • A kiskereskedelmi üzlet hatósági előírásainak megfelelőségét és rendjét biztosítja
  • Telefonos és személyes érdeklődő ügyfelek kezelésében is részt vesz
  • Telefonon ügyfelekkel kommunikál, ügyfél referenciákat kér
  • Ügyfélnyilvántartó rendszert kezel
  • Szorosan együttműködik a marketingesekkel
  • Terméktesztelési, ételkészítési feladatokat lát el, termék bemutatási feladatokban is részt vehet
  • Adatbázis építésben, vevőszerzési projektek előkészítésében vesz részt
  • Munkatársakat helyettesít távollétükben
  • A fenti munkakör 6 vagy 8 órás munkaviszonyban végezhető

A leírt feladatoknál Ön már gyakorlottabb és képzettebb a kereskedelemben? Főállásban szeretne inkább termékeket értékesíteni?

Erre is van most lehetőség, mivel bemutatótermünkbe ÉRTÉKESÍTŐ munkakörbe is várunk új munkatársat.

20151102113907.jpg

A BONAIR BG Kft.

1996 óta prémium légállapot javító berendezések, a svájci BONECO márka disztribúciójával foglalkozunk. Az elmúlt évtizedben termékpaletta és értékesítési csatorna bővítést hajtottunk végre, így konyhatechnikai eszközök forgalmazásával is foglalkozunk. Hazai disztribútorai vagyunk a német STEBA és Cloer márkáknak.

Két évtizede még csak nagykereskedelmi tevékenységet folytattunk, ám a piaci igényekkel és trendekkel lépést tartva az online értékesítésbe kezdtünk és kiskereskedelmi üzletet is nyitottunk.
Célunk, hogy minél több családban lélegezzenek tisztább levegőt, ezáltal az egészséget, és a jó közérzetet támogatjuk.
A vevőink igényeire kiemelten figyelünk, ezért is tartjuk fontosnak, hogy szakmailag felkészültek legyünk a termékekből és személyesen, telefonon egyeztethessük az ügyfelekkel a valós igényüket, arra minél jobb megoldást nyújtva.
Célunk a minél több elégedett vásárló.
Mi nem többezer terméket továbbító kereskedő szervezet vagyunk, hanem ízig-vérig emberek, akik a hozzánk fordulók életminőségét akarjuk javítani a termékeink által, ezért a vásárlás utáni vevőkövetésre is nagy hangsúlyt fektetünk.
Fontos, hogy minden munkatársunk a fenti szempontokat szem előtt tartsa.

 

Milyen készségekkel és gyakorlattal rendelkezzen?

  • Legyen nyitott az ügyfelek problémájának megismerésére,
  • Érdeklődően, frappáns kérdésekkel vezesse a beszélgetéseket, amiket követően a vásárlásukkal egyértelműen elégedettek lehetnek az ügyfeleink
  • Tudjon telefonon érthetően és kedvesen kommunikálni, valamint helyesen írni
  • Legyen tanulásra nyitott, gyors felfogókészségű
  • Legyen gyakorlott a különféle (irodai) számítógépes szoftverek kezelésében
  • Saját magára és az üzlet megjelenésére igényes, rend és tisztaság szerető
  • Könnyen lássa át a feladatokat és a termékválasztékot, mit ajánljon
  • Könnyen és gyorsan ismerje meg az általunk forgalmazott készülékeket
  • Tudjon önállóan dolgozni, ám a csapatnak együttműködő tagjaként
  • A konyhai kisgépek használatában való jártasság, ételkészítési gyakorlat, valamint az egészségtudatosság mindenképpen előny.

E feladat végzése zömében íróasztal és számítógép melletti munkát jelent, ám az üzlet áttekintése, tisztítása, rendezése, a logisztikai feladatokat ellátó kollégával napi többszöri egyeztetés esetenkénti ételkészítés személyesen betérő ügyfelek kezelésébe besegítés
a gép előtt üléstől elszakítja, és változatossá, színessé teszi ezt a munkakört.

A munkavégzés helye: 1105 Budapest, Kőrösi Cs. S. út 43-51.

Munkaidő: 8.45-től 17:15-ig  hétköznapokon
Tetszenek a fent felsorolt feladatok?
Az üzlet helye és a munkaidő is a kedvére való?
Akkor egy pillanatig se habozzon!

Néhány mondatban írjon magáról, eddigi gyakorlatáról egy kis ismertetőt, személyét bemutató levelet és az önéletrajzával együtt küldje el az allas@bonair.hu email címre!

 

 Személyes átvétel A kiválasztott terméket bemutatótermünkben munkanapokon 9-17 óráig átveheti.
Bemutatótermünkben a teljes választékunk megtekinthető és megvásárolható.
Rendelését a helyszínen még módosíthatja vagy kiegészítheti

 Házhozszállítás A megrendelést követően Munkatársunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot a pontos szállítás nap egyeztetése végett.
Magyarország egész területén házhoz szállítjuk Önnek a megrendelt terméket.

A kiszállítást a GLS futárszolgálat munkanapokon 8-17 óráig végzi, előzetes telefonos egyeztetés nélkül.

Kérjük, olyan címet adjon meg a szállítási adatoknál, ahol napközben Ön vagy meghatalmazottja (pl. ismerős, rokon, munkahely) át tudja venni a küldeményt.

Budapesten lehetőség van konkrét Időpontra szállítást kérni: egy tetszőleges két órás idő intervallumot adhat meg 8 és 17óra között!! pl: 8-10 vagy 13-16ig.

A szolgáltatás díja: + 3800Ft

A Karácsonyt megelőző időszakban a futárok leterheltsége miatt ezt a szolgáltatás nem tudjuk garantálni.

Szállítás határidő: a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül.

Amennyiben a kiszállítással kapcsolatosan speciális igényei vannak (átvétel helye, átvevő személye, átvétel ideje), kérjük azt a megrendelésében a megjegyzés rovatban jelezze!

 KP fizetés Ha személyesen szeretné átvenni a megrendelt terméket bemutatótermünkben, ott fizethet készpénzzel.
Ha otthonában szeretne fizetni, akkor válassza a házhozszállítást és az utánvétes fizetést.
Ekkor a futárnak kell fizetni a csomag átvételekor.

 Bankkártyás fizetés Ön kényelmesen fizethet Bankkártyával. A fizetési tranzakció a CIB Bank biztonságos oldalán történik. A megrendelés beérkezését követően (munkanapokon 9-17-óra között) kollégánk telefonon visszaigazolja Önnek a megrendelést és egyezteti a kiszállítás pontos napját.

 Utánvét Fizessen kényelmesen otthonában. A megrendelt terméket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz Önnek. Fizetni csomag átvételekor a futárnak kell készpénzben. Számlát a csomagoláson kívül a szállítólevél alatt találja meg vagy pedig postai úton küldjük.

 Előre utalás A legkényelmesebb megoldás nem kell készpénzt tartania magánál, nincs szükség bankkártyára.

Válassza az előre utalást és a megrendelést követően kapott díjbekérőn lévő bankszámlaszámra utalja át a megrendelés összegét. Amint pénz megérkezett a számlánkra máris telefonálunk Önnek, és átveheti a megrendelt terméket az Ön által választott átvételi módon.