Legyen a Bonair csapattagja, értékesítő munkatársa!

Kereskedelmi területen dolgozna, kiaknázná értékesítői gyakorlatát, tudását, ám
elege van már abból, hogy késő estig vagy hétvégén is dolgoznia kell?
Gyakorlott a műszaki háztartási cikkek értékesítése terén?
Ismerje meg a Bonair állásajánlatát!

 

ÚJ ÉRTÉKESÍTŐ  munkatársunk

feladata a hozzánk forduló ügyfelek különféle csatornákon beérkező megkeresésének fejlett kommunikációval történő lekezelése, ügyfél nyilvántartás vezetése, valamint aktív szerepvállalás az ügyfélszerzésben is.

Jövőbe mutató lehetőség ebben a munkakörben az, hogy a jelen gazdasági helyzetben és a környezeti levegő szennyezettség miatt egyre több család és munkahely számára válik szükségessé az egészségesebb levegő megteremtése: légtisztító készülék vagy páramentesítő, párásító használata.

Kiváló termékportfóliónk adott ahhoz, hogy a következő években a bevételünket megduplázzuk, növekedhessünk. Így az új munkatársunk növekvő piaci környezetben alkalmazhatja tudását, érhet el jó eredményeket.

 

Netán csak 6 órás pozíciót keres? vagy

Inkább csak telefonon kommunikálna az ügyfelekkel, többet adminisztrálna és kevesebbet venne részt az értékesítésben?

Van erre is lehetőség, mert ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS munkakörbe is jelentkezhet most!

 

A BONAIR BG Kft.

1996. óta légállapot javító berendezések forgalmazásával, a svájci BONECO márka (párásító és légtisztító berendezések) disztribúciójával, majd egy évtizede pedig kibővített termékválasztékkal, konyhai kisgépek forgalmazásával foglalkozik.

Több ezer párásítót, légtisztítót értékesítettünk működésünk során, általuk javítva honfitársaink otthoni és munkahelyi levegőminőségét. Hiszünk abban, hogy légállapot javító készülékeink használatával prevencióval bírtunk egészségük megőrzése terén.

Célunk, hogy minél több irodában, munkahelyen lélegezzenek tisztább levegőt, ezáltal az egészséget, és a jó közérzetet támogatjuk. Mindemellett vevőink igényeire kiemelten figyelünk, s a Bonair csapattagjainak a fő célkitűzése a minél több elégedett vásárló, ügyfél.

Mi nem több tízezer terméket továbbító kereskedő szervezet vagyunk, hanem ízig-vérig emberek, akik a hozzánk fordulók életminőségét akarjuk javítani a termékeink által, ezért a vásárlás utáni vevőkövetésre, véleményekre is nagy hangsúlyt fektetünk.

bonecoparasitolegtisztito20180111084348.jpg

FELADATOK

  • Az üzletbe betérők személyes fogadása, problémáik legteljesebb megértése és a számukra legmegfelelőbb megoldás megtalálása
  • Az érdeklődők esetleges korábbi elképzelésének – a kiválasztott terméket illetően – upgradelése, amennyiben nem az a legjobb megoldás számára
  • Érdeklődőkből (személyes, telefon, email, chat) jelentős arányban vevők generálása
  • Vásárlók utánkövetése, pl. telefonon elégedettségének felmérése, felmerülő problémák megoldása
  • A vevőszerzés érdekében adatbázis építés, és a cég korábbi tevékenysége alapján kigondolt célpiacok megkeresése
  • Korábbi céges vevőink megkeresése, újraértékesítés
  • A beérkező céges megkeresésekre, ajánlatkérésekre 24 órán belül ajánlat adása
  • Az ügyfél megkeresések során megfogalmazott igények megismerése, ezek alapján a megoldás (az elvárásoknak leginkább megfelelő termék + szolgáltatás) kiajánlása (szóban, írásban)
  • Érdeklődők, nyitott ajánlatok utánkövetése
  • Szerződéskötések teljes körű menedzselése, esetenként helyszíni bejárás, termék bemutatás, kiszállítás
  • A munkavégzés során szoros együttműködés a marketing terület felelősökkel
  • Ügyfelektől publikálható referenciák bekérése, értékelések számának növelésében eljárás, aktivitás
  • CRM ügyfélnyilvántartó rendszer kialakításában, bevezetésében proaktív szerepvállalás
  • Aktív részvétel az ügyfelek ápolásában, esetenként megrendezett ügyfél találkozók bonyolításában, kiállításokon
  • Munkatársak helyettesítése

20151102113907.jpg

Ez az értékesítői munkakör olyan ember számára ideális, akinek már eredményes értékesítési tapasztalata van pl. üzletben, autószalonban, vagy irodatechnikai cégnél, szeret folyamatosan új dolgokat tanulni, mert az átlagos bolti kiszolgálásnál bőven túlmutatóbb feladatok várnak a munkatársunkra, így több odafigyelésre lesz szüksége.

Cégünknél a termékek megismerése nemcsak elméletben, hanem gyakorlatban is fontos, így munkatársainknak a termékeinket használniuk is szükséges.

Az ideális jelölt:

  • Legalább érettségizett (inkább felsőfokú végzettségű)
  • Legalább 3 év ügyfélkapcsolati, eredményes értékesítési tapasztalattal rendelkezik
  • A lelkesedés és motiváltság jellemzi
  • Megoldáscentrikusan azonosulni tud az ügyfelek egészségügyi vonatkozású problémáival, egészségtudatos életszemléletű, nemdohányzó
  • Fejlett kommunikációs készsége van, tisztában van a különféle személyiségtípusokkal, annak megfelelően kommunikál ( célpiacunk jellemzően a 35-55 év között korosztály)
  • Változatosan terhelhető
  • Számítógép kezelésben gyakorlott, könnyen tanul
  • Háztartási készülékek kezelésében jártas
  • Szívesen tartózkodik a munkaidő nagy részében az üzletben (egy helyben), ám ha szükséges, akkor külsős helyszínre is gond nélkül kimozdul
  • Körültekintő, toleráns, jól tud csapatban dolgozni
  • Kicsit ínyenc, ételkészítésben is járatos
  • Értékrendje igazodik a cég kultúrájához
  • Lépést tart a világ fejlődésével, szívesen fejleszti ismereteit
  • Értékeli és élvezi a családias környezetet, légkört

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos értékkel bír, hogy itt a piaci átlagnál magasabb elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszú távú biztos szakmai karriert, és családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

AMIT KÍNÁLUNK

  • Alapfizetés + különféle teljesítmények utáni bónuszrendszer
  • Stabil lábakon álló, folyamatosan fejlődő cég
  • Folyamatos külső és belső képzéseket
  • Európai színvonalú munkakörülményeket
  • Főként hétköznapi munkavégzést, esti órákat és a hétvégéket a családdal töltheti
  • Családias munkakörnyezetet
  • Előrelépési lehetőséget

Munkavégzés helye: Budapest, X. kerület, Kőrösi Csoma Sándor út 43-51. (Éles saroknál)

Munkaidő: hétköznap 8.45 – 17.15 / téli időszakban néhányszor szombatonként 9-13 óra között

Jelentkezés: Önéletrajzzal valamint a személyét, korábbi tapasztalatát bemutató levéllel allas@bonair.hu

 

 Személyes átvétel A kiválasztott terméket bemutatótermünkben munkanapokon 9-17 óráig átveheti.
Bemutatótermünkben a teljes választékunk megtekinthető és megvásárolható.
Rendelését a helyszínen még módosíthatja vagy kiegészítheti

 Házhozszállítás A megrendelést követően Munkatársunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot a pontos szállítás nap egyeztetése végett.
Magyarország egész területén házhoz szállítjuk Önnek a megrendelt terméket.

A kiszállítást a GLS futárszolgálat munkanapokon 8-17 óráig végzi, előzetes telefonos egyeztetés nélkül.

Kérjük, olyan címet adjon meg a szállítási adatoknál, ahol napközben Ön vagy meghatalmazottja (pl. ismerős, rokon, munkahely) át tudja venni a küldeményt.

Budapesten lehetőség van konkrét Időpontra szállítást kérni: egy tetszőleges két órás idő intervallumot adhat meg 8 és 17óra között!! pl: 8-10 vagy 13-16ig.

A szolgáltatás díja: + 3800Ft

A Karácsonyt megelőző időszakban a futárok leterheltsége miatt ezt a szolgáltatás nem tudjuk garantálni.

Szállítás határidő: a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül.

Amennyiben a kiszállítással kapcsolatosan speciális igényei vannak (átvétel helye, átvevő személye, átvétel ideje), kérjük azt a megrendelésében a megjegyzés rovatban jelezze!

 KP fizetés Ha személyesen szeretné átvenni a megrendelt terméket bemutatótermünkben, ott fizethet készpénzzel.
Ha otthonában szeretne fizetni, akkor válassza a házhozszállítást és az utánvétes fizetést.
Ekkor a futárnak kell fizetni a csomag átvételekor.

 Bankkártyás fizetés Ön kényelmesen fizethet Bankkártyával. A fizetési tranzakció a CIB Bank biztonságos oldalán történik. A megrendelés beérkezését követően (munkanapokon 9-17-óra között) kollégánk telefonon visszaigazolja Önnek a megrendelést és egyezteti a kiszállítás pontos napját.

 Utánvét Fizessen kényelmesen otthonában. A megrendelt terméket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz Önnek. Fizetni csomag átvételekor a futárnak kell készpénzben. Számlát a csomagoláson kívül a szállítólevél alatt találja meg vagy pedig postai úton küldjük.

 Előre utalás A legkényelmesebb megoldás nem kell készpénzt tartania magánál, nincs szükség bankkártyára.

Válassza az előre utalást és a megrendelést követően kapott díjbekérőn lévő bankszámlaszámra utalja át a megrendelés összegét. Amint pénz megérkezett a számlánkra máris telefonálunk Önnek, és átveheti a megrendelt terméket az Ön által választott átvételi módon.