Legyen ÉRTÉKESÍTŐ munkatárs a Bonair-nél!

Tetszenek a bonairshop.hu webáruházban forgalmazott termékek?

Van már gyakorlata az értékesítés terén? Tisztában van azzal, hogy az eladó és az értékesítő tudatosan két külön fogalom?


Képződött már értékesítési kommunikáció terén, melyet szeretetteljesen és eredményesen tud használni?


Tud azonosulni az egészségtudatos szemléletünkkel?


Szívesen ad, s teszi jobbá mások életét, ráadásul mindezt egy kereskedelmi területen is képes megvalósítani?

Amennyiben a fenti kérdésekre a válasza IGEN, úgy feltétlenül olvasson tovább, s jelentkezzen cégünkhöz az értékesítői csapatba, pozícióba!

Milyen feladatok várnak Önre?
Sokrétű, sokszínű, mely mind az elégedett ügyfeleink számának növelését szolgálják, s meg kell, hogy mutassák, hogy Ön egy eredményes értékesítő.

I. Az online rendelések feldolgozását végző munkatársunk feladatát képezi

  • az ügyfelekkel történő kedves telefonos kommunikáció, számlázás
  • az online felületeink rendszeres vizsgálata
  • áraink ellenőrzése, ártáblák, árlisták készítése
  • versenyképesség vizsgálata -árellenőrzések
  • online értékesítési felületeken történő forgalombővítési lehetőségek felkutatása,
  • menedzselése, további ismertség és vevőszerzés elősegítése
  • kiskereskedelmi üzletünk rendjének, tisztaságának,
  • hatósági megfelelőségének biztosítása
  • érdeklődők felvilágosítása, s vásárlás generálása

Ebben a pozícióban dolgozó csapattagnak részmunkaidős munkakörre is lehetőséget adunk (napi 5-6 órás), ha család vagy vágyott hobbi miatt erre szüksége van.

II. Értékesítő munkatársunk

  • az üzletbe betérő ügyfelekkel történő telefonos és személyes kommunikációval foglalkozik, azt szem előtt tartva, hogy minél több érdeklődő keresse meg cégünket, s azokból minél nagyobb arányban vásárlót generáljunk.
  • Célunk, hogy a nálunk vásárló ügyfelekkel kapcsolatban maradhassunk, ügyfeleinket a későbbiekben is visszavárjuk, kényeztessük, megismerjük.
  • Ehhez CRM használata, adminisztratív lekövetések készítése is szükséges, s a számlázás, készletkezelés is nélkülözhetetlen része.
  • Fejlett gondolkodásmódjával képes arra, hogy az ügyfelektől kapott információk alapján a vevőszerzéshez nemcsak a marketinges munkatársak számára, hanem saját indíttatásból is újabb célpiacokat határozzon meg, javaslatokat tegyen, s akár saját adatbázist építsen, s érjen el belőle még több sikerélményt.

 

A Bonair munkatársaként belátja, hogy

  • a magabiztos értékesítői kommunikációhoz tudás kell, melyet alapos termékismerettel, árismerettel és fejlett személyiség típus ismerettel érhet el
  • könnyen átlátja a termékkört, annak sajátosságait
  • azonosulni tud az ügyfelek probléma tudatával, s a számukra a lehető legjobb megoldást kínálja
  • a céges Etikai Kódex értékes elvek és tapasztalatok alapján készült, annak betartása hosszú távon a cég és a munkatársak javát szolgálja
  • a múlt tudásával nem lehet jövőt építeni, ezért tudását, ismeretét rendszeresen fejleszti, figyelemmel követi a technológia, piac fejlődését, s lépést tart, sőt akár még tesz is azért, hogy élen járhassunk.

Hol tehet mindezért?
A munkavégzés helye: X. kerület Budapest, Éles-saroknál.
Ebben az üzletben:

uzletkulso.jpg

uzletbelso1.jpg

Munkaidő: hétköznap 8.45 – 17. 15 között (télen eseti hosszabbított nyitvatartás miatt módosul)

Most már ugye csak az a kérdés maradt, hogy :
mikor kezdhet?
Hogyan jelentkezzen?
+ a forgalmazott termékek kipróbálhatók-e,
egészséges levegőt lélegezhet-e, grillezhet, szuvidálhat-e?


Személyét, korábbi gyakorlatát bemutató levelét küldje el mielőbb az allas@bonair.hu email címre.
Írja meg, hogy mikor kezdene, milyen bérezési igénye van, s még azzal is kiegészítheti, hogy mit jelent az egészségtudatosság az Ön számára, az ételkészítés terén milyen jártassága, affinitása van, illetve mivel lehet Önt motiválni!

Jelentkezzen mielőbb, küldje el jelentkezését az allas@bonair.hu email címre!

 

 Személyes átvétel A kiválasztott terméket bemutatótermünkben munkanapokon 9-17 óráig átveheti.
Bemutatótermünkben a teljes választékunk megtekinthető és megvásárolható.
Rendelését a helyszínen még módosíthatja vagy kiegészítheti

 Házhozszállítás A megrendelést követően Munkatársunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot a pontos szállítás nap egyeztetése végett.
Magyarország egész területén házhoz szállítjuk Önnek a megrendelt terméket.

A kiszállítást a GLS futárszolgálat munkanapokon 8-17 óráig végzi, előzetes telefonos egyeztetés nélkül.

Kérjük, olyan címet adjon meg a szállítási adatoknál, ahol napközben Ön vagy meghatalmazottja (pl. ismerős, rokon, munkahely) át tudja venni a küldeményt.

Budapesten lehetőség van konkrét Időpontra szállítást kérni: egy tetszőleges két órás idő intervallumot adhat meg 8 és 17óra között!! pl: 8-10 vagy 13-16ig.

A szolgáltatás díja: + 3800Ft

A Karácsonyt megelőző időszakban a futárok leterheltsége miatt ezt a szolgáltatás nem tudjuk garantálni.

Szállítás határidő: a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül.

Amennyiben a kiszállítással kapcsolatosan speciális igényei vannak (átvétel helye, átvevő személye, átvétel ideje), kérjük azt a megrendelésében a megjegyzés rovatban jelezze!

 KP fizetés Ha személyesen szeretné átvenni a megrendelt terméket bemutatótermünkben, ott fizethet készpénzzel.
Ha otthonában szeretne fizetni, akkor válassza a házhozszállítást és az utánvétes fizetést.
Ekkor a futárnak kell fizetni a csomag átvételekor.

 Bankkártyás fizetés Ön kényelmesen fizethet Bankkártyával. A fizetési tranzakció a CIB Bank biztonságos oldalán történik. A megrendelés beérkezését követően (munkanapokon 9-17-óra között) kollégánk telefonon visszaigazolja Önnek a megrendelést és egyezteti a kiszállítás pontos napját.

 Utánvét Fizessen kényelmesen otthonában. A megrendelt terméket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz Önnek. Fizetni csomag átvételekor a futárnak kell készpénzben. Számlát a csomagoláson kívül a szállítólevél alatt találja meg vagy pedig postai úton küldjük.

 Előre utalás A legkényelmesebb megoldás nem kell készpénzt tartania magánál, nincs szükség bankkártyára.

Válassza az előre utalást és a megrendelést követően kapott díjbekérőn lévő bankszámlaszámra utalja át a megrendelés összegét. Amint pénz megérkezett a számlánkra máris telefonálunk Önnek, és átveheti a megrendelt terméket az Ön által választott átvételi módon.