Garantált szállítási idő
Bonairshop szállítási idő: 3 óra vagy 3 munkanap
A bonairshop termékei az esetek többségében 3 munkanapon belül a kedves megrendelőinknél vannak.
Önnek sürgősebb? Akár aznap, másnap is az Öné lehet!
Kinézi, megrendeli és 3 óra múlva érte jön - erre is van megoldásunk!
Mivel több márkának az importőrei, hazai hivatalos forgalmazói vagyunk, sok fajta áruból jelentősebb készletet tartunk a raktárainkban, így törekszünk arra, hogy Ön mielőbb hozzájuthasson, kézbe vehesse a bonairshop-ból történő megrendelése után.
Természetesen a gyártói készlethiányok cégünket is érintik, s ha a saját készletünk elfogyott, olykor kétséges az újabbak beszerzési ideje.
Az egyes termékoldalakon a zöld Kosár gomb felett látható a készletinformáció.
Rendelhető, de nem raktárról vagy pedig az ideiglenesen nem rendelhető felirattal
láttatjuk ezen termékeket, melyek azonnal nem elérhetők raktárunkon, kérdéses, hogy mikor lesz beszállítás belőlük.
Amennyiben a webáruházban a termékoldalon RAKTÁRON feliratot lát, úgy az a termék valamelyik saját raktárunkban kézzel fogható.
(Technikai tréfák persze olykor előfordulhatnak, ám ez az alapbeállítás, s nálunk a RAKTÁRON jelzést a készletprogramból automatikusan frissíti a webáruház)
Mennyire hamar juthat Ön hozzá a RAKTRÁRON található termékekhez?
Amennyiben házhoz szállítást kér, úgy törekszünk rá, hogy 3 munkanap múlva már kézbe vehesse. Egyeztetjük a kiszállítás várható időpontját telefonon vagy emailben a megrendelését követő munkanapokon.
A házhoz szállítás kedvezményes díját a Kosárba helyezés után látja konkrétan, úgy kalkulálhat, hogy bruttó 60.000 Ft felett teljesen magunkra vállaljuk, Önnek INGYENES.
Ipari, nagyméretű készülékeknél -raklapos szállításnál lehet térítési díj!
Amennyiben a kb 3 munkanap várakozás hosszú időnek tűnik az Ön számára, úgy az alábbiak szerint akár 3 óra múlva is a kezébe veheti a kiválasztott, vágyott termékünket.
1. A Kapcsolat menüpontban látható nyitvatartási / átvételi időben, helyen /érdemes ez esetben indulása-érkezése előtt még rákérdezni (Tel: 522 22 10 szám hívásnál a 2-es menüpont) mivel, ha más címen lévő raktárunkból kell áthozni, az időt vehet igénybe/
2. A Kapcsolat oldalon megadott áruátvételi, nyitvatartási időn kívüli időszakban – hétköznap 8.30 – 17 óra között (esetleg kicsit tágabb) időszakban a X.ker Bp. Kőrösi CS.S.út 43-51. sz. alatt ELŐZETES EGYEZTETÉSSEL
(telefonon 2-es menüpont) 4000 Ft sürgősségi kezelési díj megfizetése ellenében. A sürgősségi díjat nem tudja online kifizetni, kosarába tenni, mivel előzetes egyeztetéshez kötött, hogy valóban akár 3 órán belül át tudjuk adni a kiválasztott készüléket, terméket, s el akarjuk kerülni az Ön csalódottságát ami előfordulhat netán a díj kifizetése ellenére is. Így ez a sürgősségi átadás leegyeztetésekor azonnali utalással vagy a helyszínen bankkártyával rendezendő. A sürgősségi átvételhez egy Önnel egyeztetett- fél órás rendelkezésre állási-Ön számára megérkezési – időintervallumot biztosítunk.
Mit tartalmaz a 4000 Ft sürgősségi kezelési költség? Soknak tűnik, tudjuk.
Azonban az alábbi teendőink vannak, ami miatt ezt a kezelési díjat kérjük:
- megrendelését soron kívüli kezelésre tesszük- Önnel beszélünk
- a megrendelést feldolgozó kollégánk megszakítja a munkafolyamatait, egyeztet a logisztikával, utánanéz az azonnali elérhetőségnek
- Önt felhívja, megbeszéli az átvétel várható fél órás időintervallumra szűkített időpontját
- pénzügyes munkatárssal egyeztetés, az áru ellenértékének kiegyenlítését meg kell vizsgálni
- Két munkatársunk után még a raktáros kolléga is megszakítja az aktuális munkafolyamatait, s előkészíti- netán még a külsős raktárból elhozza a kért terméket
- munkatársunk a megadott fél órás intervallumban az Ön fogadására, sürgősségi díj számlázására készen áll
- számlázás adminisztratív díját – az átutalás ellenőrzését vagy a bankkártyás fizetés jutalékát
Az Ön előnye még a sürgősségi átvételnél: alapos leegyeztetéssel nagyon gyors áruátvételre van lehetősége ezáltal, akár (előre utalás esetén) csak a raktárajtóhoz gurul, berakjuk az árut és már mehet is a dolgára. Akár még parkolóhely keresés, más ügyfelek, ügyintézések megvárásától is mentesülhet így.
3. Expressz szállítási lehetőséget választva – előzetes egyeztetés alapján
A 2. pontban leírt sürgősségi ügykezelés és díjazás ellenében pluszban
taxi vagy Budapest-Bp.környéki futárszolgálattal, esetleg saját fuvarral kiszállíttatjuk Önnek. A futárt, taxit Ön is küldheti, vagy ha mi intézzük, akkor annak előre megadott szolgáltatási díját közvetített szolgáltatásként kiszámlázzuk Önnek. Az áru átadást megelőzően az Önnel történt egyeztetés alapján előre utalással meg kell történnie a sürgősségi és szállítási felár ellenértékének a kiegyenlítése. (A szállító szolgáltatótól függ a djía és az szállító kifizetési módja, az általunk megadott díj az Ön címén sem készpénzben, sem bankkártyával nem fizethető ki a szállító számára)
Hétvégi sürgősségi átadást szeretne?
Nem lehetetlen kérés, sokszor előfordult már, amikor együttérzésből rendelkezésre álltunk, azonban a Bonair csapattagoknak az egészségük megőrzéséhez, családi életük nyugalmához, helytálló hétköznapi munkavégzéshez pihenésre van szüksége, így egyelőre kapacitás hiányában hétvégi áruátadást nem vállalunk. Sajnáljuk, hogy ha ezzel csalódást okozunk Önnek.
További fontos információ a kiszállításokhoz:
Áru átvételekor feltétlenül győződjön meg annak épségéről, sértetlenségéről. Haladéktalanul jelezze az áru átadójának (futárnak) az esetleges sérülés, s jegyzőkönyvezés szükséges. (max 30 órán belül fénykép melléklettel juttassa el hozzánk)