Minőségi garancia

Szereti érezni a garancia megnyugtató biztonságát és hitelességét? Tapasztalja meg milyen az, amikor a garancia több mint egy papírdarab. Nálunk a garancia tartalommal telik meg, hiszen számunkra nem csak kereskedőként, hanem magánemberként is fontos hogy felelősséget vállaljunk a termékeink minőségéért, megbízhatóságáért. Ezért választottuk évekkel ezelőtt a nyugat-európai és svájci gyártók termékeit, amelyek megfelelnek elvárásainknak :

hosszútávú megoldást biztosítanak ügyfeleink problémáira.

Emellett pedig azóta is nap mint nap teszünk célunkért, az Ön elégedettségéért.

Támogatjuk a termékek kiválasztásánál, beüzemelései tippekkel és karbantartási emlékeztetőkkel tesszük még könnyebbé és kényelmesebbé termékeink használatát. Számunkra a tiszta levegő, a komfortos élet valódi küldetés és így válik a garancia az Ön számára valódi védelemmé. Dőljön hátra, és élvezze a komfortot!

Ismerje meg garanciáinkat részletesen…

30 napos megelégedettségi garancia

Nem találta meg elsőre, amit keresett? Nem arra a készülékre van szüksége, amit kiválasztott? Aggódás és bosszankodás helyett inkább hozza vissza a vásárlástól számított 30 napon belül az Ön által vásárolt terméket és kicseréljük az Ön számára ideális készülékre. Sőt, hogy biztos lehessen a dolgában, szakértői tanácsadással is megajándékozzuk.

Együtt keressük meg Önnek az optimális megoldást, hogy elégedetten térhessen haza. Nálunk nem érheti csalódás.

Ezt a különlegesen kedvező garanciát a BONECO és AIR-O-SWISS termékekre, a párásítókra, légmosókra, légtisztítókra veheti igénybe.

Azon termékeinknél, amelyek cserélhető szűrőbetéttel rendelkeznek, higiéniai okokból a szűrőt nem cseréljük-, illetve nem vesszük vissza, a szűrőbetét árát Önnek kell állnia. (A szűrök a termékek árának töredékét képezik és más termékekkel is kompatibilisek, így azt a későbbiekben, akár a cserélt termékben is hasznosíthatja).

3 év Extra garancia

Mivel immáron már negyedszázada forgalmazzuk a svájci BONECO párásító és légtisztító készülékeket, jól ismerjük a minőségüket és az ügyfeleink megnyugtatására felvállaltuk magyar disztribútorként a teljeskörű 3 év jótállási időt a BONECO márkára vonatkozóan, illetve némely más általunk forgalmazott termékre is.

2021. év tavaszig a Bonair BG Kft, mint magyarországi forgalmazó egységesen, felár nélkül, a vételárban vállalta az extra 3 év jótállást a BONECO készülékekre

  • azok számára, akik a bonairshop-ban vásároltak BONECO párásítót vagy légtisztító berendezést
  • azok számára, akik a Bonair viszonteladó partnerei, regisztráció ellenében biztosítottuk
    a kiterjesztett 3 jótállást.

2021. januártól új jótállási kötelezettségi szabályozás lépett érvénybe Magyarországon.

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 
a tartós fogyasztási cikkekre
vonatkozó kötelező jótállásról

E rendelet alapján a kötelező jótállási idő a vételár alapján kerül meghatározásra.

A jótállás időtartama:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
  • 250 000 forint eladási ár felett három év.

Így a rendelet előírását vesszük alapul és Vásárlóink számára a számlán szereplő vételárhoz
kapcsolódó kötelező jótállási időt biztosítjuk a Fogyasztók számára.

Háztartási készülékek jótállása – háztartásban történő használatra

A BONECO, STEBA, Cloer, Fisher, Midea márkájú készülékek háztartási készülékek.
A használati utasítás szerinti, rendeltetésszerű használatnak megfelelően történt használat mellett illeti meg a fogyasztókat a jótállás.

Azon kedves Vásárlóink, akik saját kényelmük, komfortjuk növelése érdekében - irodában kívánják használni ezen termékeket, vállalkozásukban, cégük nevére kérték a számlázást, cégünk részéről egyedi elbírálás alapján élhetnek a Fogyasztóknak járó jótállási feltételekkel.

A háztartási célra tervezett készülékek ipari, vendéglátóipari felhasználásra nem alkalmasak.
Ezt a készülék használati útmutatójában egyértelműen jelezzük.

Jótállás érvényesítése

Aggódik, hogy tud majd velünk kapcsolatba lépni, mi történik, ha netán nem működik a most megrendelni kívánt háztartási készülék?

Ezennel biztosíthatjuk arról, hogy : Megnyugodhat!

Ha a működésben elakadás felmerülne, akkor is számíthat ránk a vásárlás után. Jelentős alkatrész készletet, szervizelési hátteret biztosítunk és törekszünk arra, hogy a legrövidebb időn belül orvosoljuk a működési hibát.

Cégünket elérheti: telefonon, emailben is, munkatársunkkal, illetve a szervizes vevőszolgálatos kollégával kapcsolatba tud lépni. A meghibásodást kérjük, hogy írásban jelentse be telefonos elérhetőségének megadásával az info kukac bonair.hu email címen. (lásd Kapcsolat menüpont)

Extra garancia

Mi magunk is szeretjük a megbízható termékeket, szeretjük a nyugalmat, így kedves ügyfeleinknek is nyugodt időszakot szeretnénk biztosítani a készülékeink használatával.

Mi már ismerjük termékeink tudását, megbízhatóságát, amelyet a rengeteg pozitív tapasztalat és a számtalan elégedett felhasználó is alátámaszt.

Átalakítjuk 2021. évben az after sales feltételeinket, megújítjuk az extra garanciát nyújtó szolgáltatásunkat. Ez különféle informatikai fejlesztéssel jár, ami hosszabb időt vesz igénybe.

Köszönjük türelmét és megértését, amennyiben éppen az átmeneti időszakban olvassa leírásunkat. Ha netán valamilyen hibát, ellentmondást talált a weboldalunkon a leírásokban a jótállási idők tekintetében, köszönjük, hogy jelzi számunkra – mert igyekezetünk ellenére is a változtatások miatti leírás módosítások után előfordulhatnak.

Válogasson kedvére a bonairshop-ban, válassza ki bátran a vágyott háztartási készüléket

Tegye kosarába a kiválasztott elektromos háztartási készüléket és élvezze a kiválasztott műszaki cikk használatát! Amiatt, hogy esetleges elégedetlenségét, bosszankodását elkerülhesse, nyugalma és elégedettsége biztosítására a Bonair 30 napos megelégedettségi garanciát nyújt Önnek.


 

 Személyes átvétel A kiválasztott terméket bemutatótermünkben munkanapokon 9-17 óráig átveheti.
Bemutatótermünkben a teljes választékunk megtekinthető és megvásárolható.
Rendelését a helyszínen még módosíthatja vagy kiegészítheti

 Házhozszállítás A megrendelést követően Munkatársunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot a pontos szállítás nap egyeztetése végett.
Magyarország egész területén házhoz szállítjuk Önnek a megrendelt terméket.

A kiszállítást a GLS futárszolgálat munkanapokon 8-17 óráig végzi, előzetes telefonos egyeztetés nélkül.

Kérjük, olyan címet adjon meg a szállítási adatoknál, ahol napközben Ön vagy meghatalmazottja (pl. ismerős, rokon, munkahely) át tudja venni a küldeményt.

Budapesten lehetőség van konkrét Időpontra szállítást kérni: egy tetszőleges két órás idő intervallumot adhat meg 8 és 17óra között!! pl: 8-10 vagy 13-16ig.

A szolgáltatás díja: + 3800Ft

A Karácsonyt megelőző időszakban a futárok leterheltsége miatt ezt a szolgáltatás nem tudjuk garantálni.

Szállítás határidő: a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül.

Amennyiben a kiszállítással kapcsolatosan speciális igényei vannak (átvétel helye, átvevő személye, átvétel ideje), kérjük azt a megrendelésében a megjegyzés rovatban jelezze!

 KP fizetés Ha személyesen szeretné átvenni a megrendelt terméket bemutatótermünkben, ott fizethet készpénzzel.
Ha otthonában szeretne fizetni, akkor válassza a házhozszállítást és az utánvétes fizetést.
Ekkor a futárnak kell fizetni a csomag átvételekor.

 Bankkártyás fizetés Ön kényelmesen fizethet Bankkártyával. A fizetési tranzakció a CIB Bank biztonságos oldalán történik. A megrendelés beérkezését követően (munkanapokon 9-17-óra között) kollégánk telefonon visszaigazolja Önnek a megrendelést és egyezteti a kiszállítás pontos napját.

 Utánvét Fizessen kényelmesen otthonában. A megrendelt terméket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz Önnek. Fizetni csomag átvételekor a futárnak kell készpénzben. Számlát a csomagoláson kívül a szállítólevél alatt találja meg vagy pedig postai úton küldjük.

 Előre utalás A legkényelmesebb megoldás nem kell készpénzt tartania magánál, nincs szükség bankkártyára.

Válassza az előre utalást és a megrendelést követően kapott díjbekérőn lévő bankszámlaszámra utalja át a megrendelés összegét. Amint pénz megérkezett a számlánkra máris telefonálunk Önnek, és átveheti a megrendelt terméket az Ön által választott átvételi módon.