Minőségi garancia
Szereti érezni a garancia megnyugtató biztonságát és hitelességét? Tapasztalja meg milyen az, amikor a garancia több mint egy papírdarab. Nálunk a garancia tartalommal telik meg, hiszen számunkra nem csak kereskedőként, hanem magánemberként is fontos hogy felelősséget vállaljunk a termékeink minőségéért, megbízhatóságáért. Ezért választottuk évekkel ezelőtt a nyugat-európai és svájci gyártók termékeit, amelyek megfelelnek elvárásainknak :
hosszútávú megoldást biztosítanak ügyfeleink problémáira.
Emellett pedig azóta is nap mint nap teszünk célunkért, az Ön elégedettségéért.
Támogatjuk a termékek kiválasztásánál, beüzemelései tippekkel és karbantartási emlékeztetőkkel tesszük még könnyebbé és kényelmesebbé termékeink használatát. Számunkra a tiszta levegő, a komfortos élet valódi küldetés és így válik a garancia az Ön számára valódi védelemmé. Dőljön hátra, és élvezze a komfortot!
Ismerje meg garanciáinkat részletesen…
30 napos megelégedettségi garancia
Nem találta meg elsőre, amit keresett? Nem arra a készülékre van szüksége, amit kiválasztott? Aggódás és bosszankodás helyett inkább hozza vissza a vásárlástól számított 30 napon belül az Ön által vásárolt terméket és kicseréljük az Ön számára ideális készülékre. Sőt, hogy biztos lehessen a dolgában, szakértői tanácsadással is megajándékozzuk.
Együtt keressük meg Önnek az optimális megoldást, hogy elégedetten térhessen haza. Nálunk nem érheti csalódás.
Ezt a különlegesen kedvező garanciát a BONECO STEBA, Cloer márkák termékekre, a párásítókra, légmosókra, légtisztítókra és a német konyhai kisgépekre veheti igénybe.
Azon termékeinknél, amelyek cserélhető szűrőbetéttel rendelkeznek, higiéniai okokból a szűrőt nem cseréljük-, illetve nem vesszük vissza, a szűrőbetét árát Önnek kell állnia. (A szűrök a termékek árának töredékét képezik és más termékekkel is kompatibilisek, így azt a későbbiekben, akár a cserélt termékben is hasznosíthatja).
Jótállás
2021. januártól új jótállási kötelezettségi szabályozás lépett érvénybe Magyarországon.
E rendelet alapján a kötelező jótállási idő a vételár alapján kerül meghatározásra.
A jótállás időtartama:
- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
- 250 000 forint eladási ár felett három év.
Így a rendelet előírását vesszük alapul és Vásárlóink számára a számlán szereplő vételárhoz
kapcsolódó kötelező jótállási időt biztosítjuk a Fogyasztók számára.
Egyes márkáknál, típusoknál előfordulhat hosszabb jótállási idő vállalás, azonban ennek érvényesítése márkaoldalon történő regisztrációhoz köthető.
3 év garancia –jótállás:
A 250.000 Ft eladási árat meghaladó készülékekre egyértelműen biztosítjuk a 3 év jótállást, illetve extra garanciaként is előfordul a termék adatlapon egyes termékeknél látható 3 év garancia jelzéssel ellátott termékekre (amit a márka gyártója regisztrációhoz, karbantartási kötelezettséghez köthet). Minden termékhez jótállási jegyet adunk, a Fogyasztók számára biztosított jótállási idő a Jótállási jegyen egyértelműen feltüntetésre kerül.
Háztartási készülékek jótállása – háztartásban történő használatra
A BONECO, STEBA, Cloer, Fisher, Midea márkájú készülékek háztartási készülékek.
A használati utasítás szerinti, rendeltetésszerű használatnak megfelelően történt használat mellett illeti meg a fogyasztókat a jótállás.
Azon kedves Vásárlóink, akik saját kényelmük, komfortjuk növelése érdekében - irodában kívánják használni ezen termékeket, vállalkozásukban, cégük nevére kérték a számlázást, cégünk részéről egyedi elbírálás alapján élhetnek a Fogyasztóknak járó jótállási feltételekkel.
A háztartási célra tervezett készülékek ipari, vendéglátóipari felhasználásra nem alkalmasak.
Ezt a készülék használati útmutatójában egyértelműen jelezzük.
Jótállás érvényesítése
Aggódik, hogy tud majd velünk kapcsolatba lépni, mi történik, ha netán nem működik a most megrendelni kívánt háztartási készülék?
Ezennel biztosíthatjuk arról, hogy : Megnyugodhat!
Ha a működésben elakadás felmerülne, akkor is számíthat ránk a vásárlás után. Jelentős alkatrész készletet, szervizelési hátteret biztosítunk és törekszünk arra, hogy a legrövidebb időn belül orvosoljuk a működési hibát.
Cégünket elérheti: telefonon, emailben is, munkatársunkkal, illetve a szervizes vevőszolgálatos kollégával kapcsolatba tud lépni. A meghibásodást kérjük, hogy írásban jelentse be telefonos elérhetőségének megadásával a
bonair.hu/szerviz weboldalon
Megbizhatóság
Mi magunk is szeretjük a megbízható termékeket, szeretjük a nyugalmat, így kedves ügyfeleinknek is nyugodt időszakot szeretnénk biztosítani a készülékeink használatával.
Mi már ismerjük termékeink tudását, megbízhatóságát, amelyet a rengeteg pozitív tapasztalat és a számtalan elégedett felhasználó is alátámaszt.
Válogasson kedvére a bonairshop-ban, válassza ki bátran a vágyott háztartási készüléket
Tegye kosarába a kiválasztott elektromos háztartási készüléket és élvezze a kiválasztott műszaki cikk használatát! Amiatt, hogy esetleges elégedetlenségét, bosszankodását elkerülhesse, nyugalma és elégedettsége biztosítására a Bonair 30 napos megelégedettségi garanciát nyújt Önnek.