Minőségi garancia

Szereti érezni a garancia megnyugtató biztonságát és hitelességét? Tapasztalja meg milyen az, amikor a garancia több mint egy papírdarab. Nálunk a garancia tartalommal telik meg, hiszen számunkra nem csak kereskedőként, hanem magánemberként is fontos hogy felelősséget vállaljunk a termékeink minőségéért, megbízhatóságáért. Ezért választottuk évekkel ezelőtt a nyugat-európai és svájci gyártók termékeit, amelyek megfelelnek elvárásainknak :

hosszútávú megoldást biztosítanak ügyfeleink problémáira.

Emellett pedig azóta is nap mint nap teszünk célunkért, az Ön elégedettségéért.

Támogatjuk a termékek kiválasztásánál, beüzemelései tippekkel és karbantartási emlékeztetőkkel tesszük még könnyebbé és kényelmesebbé termékeink használatát. Számunkra a tiszta levegő, a komfortos élet valódi küldetés és így válik a garancia az Ön számára valódi védelemmé. Dőljön hátra, és élvezze a komfortot!

Ismerje meg garanciáinkat részletesen…

30 napos megelégedettségi garancia

Nem találta meg elsőre, amit keresett? Nem arra a készülékre van szüksége, amit kiválasztott? Aggódás és bosszankodás helyett inkább hozza vissza a vásárlástól számított 30 napon belül az Ön által vásárolt terméket és kicseréljük az Ön számára ideális készülékre. Sőt, hogy biztos lehessen a dolgában, szakértői tanácsadással is megajándékozzuk.

Együtt keressük meg Önnek az optimális megoldást, hogy elégedetten térhessen haza. Nálunk nem érheti csalódás.

Ezt a különlegesen kedvező garanciát a BONECO STEBA, Cloer márkák termékekre, a párásítókra, légmosókra, légtisztítókra és a német konyhai kisgépekre veheti igénybe.

Azon termékeinknél, amelyek cserélhető szűrőbetéttel rendelkeznek, higiéniai okokból a szűrőt nem cseréljük-, illetve nem vesszük vissza, a szűrőbetét árát Önnek kell állnia. (A szűrök a termékek árának töredékét képezik és más termékekkel is kompatibilisek, így azt a későbbiekben, akár a cserélt termékben is hasznosíthatja).

Jótállás

2021. januártól új jótállási kötelezettségi szabályozás lépett érvénybe Magyarországon.

E rendelet alapján a kötelező jótállási idő a vételár alapján kerül meghatározásra.

A jótállás időtartama:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
  • 250 000 forint eladási ár felett három év.

Így a rendelet előírását vesszük alapul és Vásárlóink számára a számlán szereplő vételárhoz
kapcsolódó kötelező jótállási időt biztosítjuk a Fogyasztók számára.

Egyes márkáknál, típusoknál előfordulhat hosszabb jótállási idő vállalás, azonban ennek érvényesítése márkaoldalon történő regisztrációhoz köthető.

3 év garancia –jótállás:

A 250.000 Ft eladási árat meghaladó készülékekre egyértelműen biztosítjuk a 3 év jótállást, illetve extra garanciaként is előfordul a termék adatlapon egyes termékeknél látható 3 év garancia jelzéssel ellátott termékekre (amit a márka gyártója regisztrációhoz, karbantartási kötelezettséghez köthet). Minden termékhez jótállási jegyet adunk, a Fogyasztók számára biztosított jótállási idő a Jótállási jegyen egyértelműen feltüntetésre kerül.

 

Háztartási készülékek jótállása – háztartásban történő használatra

A BONECO, STEBA, Cloer, Fisher, Midea márkájú készülékek háztartási készülékek.
A használati utasítás szerinti, rendeltetésszerű használatnak megfelelően történt használat mellett illeti meg a fogyasztókat a jótállás.

Azon kedves Vásárlóink, akik saját kényelmük, komfortjuk növelése érdekében - irodában kívánják használni ezen termékeket, vállalkozásukban, cégük nevére kérték a számlázást, cégünk részéről egyedi elbírálás alapján élhetnek a Fogyasztóknak járó jótállási feltételekkel.

A háztartási célra tervezett készülékek ipari, vendéglátóipari felhasználásra nem alkalmasak.
Ezt a készülék használati útmutatójában egyértelműen jelezzük.

Jótállás érvényesítése

Aggódik, hogy tud majd velünk kapcsolatba lépni, mi történik, ha netán nem működik a most megrendelni kívánt háztartási készülék?

Ezennel biztosíthatjuk arról, hogy : Megnyugodhat!

Ha a működésben elakadás felmerülne, akkor is számíthat ránk a vásárlás után. Jelentős alkatrész készletet, szervizelési hátteret biztosítunk és törekszünk arra, hogy a legrövidebb időn belül orvosoljuk a működési hibát.

Cégünket elérheti: telefonon, emailben is, munkatársunkkal, illetve a szervizes vevőszolgálatos kollégával kapcsolatba tud lépni. A meghibásodást kérjük, hogy írásban jelentse be telefonos elérhetőségének megadásával a
bonair.hu/szerviz weboldalon

Megbizhatóság

Mi magunk is szeretjük a megbízható termékeket, szeretjük a nyugalmat, így kedves ügyfeleinknek is nyugodt időszakot szeretnénk biztosítani a készülékeink használatával.

Mi már ismerjük termékeink tudását, megbízhatóságát, amelyet a rengeteg pozitív tapasztalat és a számtalan elégedett felhasználó is alátámaszt.

Válogasson kedvére a bonairshop-ban, válassza ki bátran a vágyott háztartási készüléket

Tegye kosarába a kiválasztott elektromos háztartási készüléket és élvezze a kiválasztott műszaki cikk használatát! Amiatt, hogy esetleges elégedetlenségét, bosszankodását elkerülhesse, nyugalma és elégedettsége biztosítására a Bonair 30 napos megelégedettségi garanciát nyújt Önnek.


 

 Személyes átvétel A kiválasztott terméket bemutatótermünkben munkanapokon 9-17 óráig átveheti.
Bemutatótermünkben a teljes választékunk megtekinthető és megvásárolható.
Rendelését a helyszínen még módosíthatja vagy kiegészítheti

 Házhozszállítás A megrendelést követően Munkatársunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot a pontos szállítás nap egyeztetése végett.
Magyarország egész területén házhoz szállítjuk Önnek a megrendelt terméket.

A kiszállítást a GLS futárszolgálat munkanapokon 8-17 óráig végzi, előzetes telefonos egyeztetés nélkül.

Kérjük, olyan címet adjon meg a szállítási adatoknál, ahol napközben Ön vagy meghatalmazottja (pl. ismerős, rokon, munkahely) át tudja venni a küldeményt.

Budapesten lehetőség van konkrét Időpontra szállítást kérni: egy tetszőleges két órás idő intervallumot adhat meg 8 és 17óra között!! pl: 8-10 vagy 13-16ig.

A szolgáltatás díja: + 3800Ft

A Karácsonyt megelőző időszakban a futárok leterheltsége miatt ezt a szolgáltatás nem tudjuk garantálni.

Szállítás határidő: a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül.

Amennyiben a kiszállítással kapcsolatosan speciális igényei vannak (átvétel helye, átvevő személye, átvétel ideje), kérjük azt a megrendelésében a megjegyzés rovatban jelezze!

 KP fizetés Ha személyesen szeretné átvenni a megrendelt terméket bemutatótermünkben, ott fizethet készpénzzel.
Ha otthonában szeretne fizetni, akkor válassza a házhozszállítást és az utánvétes fizetést.
Ekkor a futárnak kell fizetni a csomag átvételekor.

 Bankkártyás fizetés Ön kényelmesen fizethet Bankkártyával. A fizetési tranzakció a CIB Bank biztonságos oldalán történik. A megrendelés beérkezését követően (munkanapokon 9-17-óra között) kollégánk telefonon visszaigazolja Önnek a megrendelést és egyezteti a kiszállítás pontos napját.

 Utánvét Fizessen kényelmesen otthonában. A megrendelt terméket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz Önnek. Fizetni csomag átvételekor a futárnak kell készpénzben. Számlát a csomagoláson kívül a szállítólevél alatt találja meg vagy pedig postai úton küldjük.

 Előre utalás A legkényelmesebb megoldás nem kell készpénzt tartania magánál, nincs szükség bankkártyára.

Válassza az előre utalást és a megrendelést követően kapott díjbekérőn lévő bankszámlaszámra utalja át a megrendelés összegét. Amint pénz megérkezett a számlánkra máris telefonálunk Önnek, és átveheti a megrendelt terméket az Ön által választott átvételi módon.